«احمد بيدي» با اشاره به انتخاب چين به عنوان يکي از بازارهاي هدف گردشگري ايران حضور در اين نمايشگاه را فرصتي مغتنم به اين منظور دانست و بيان داشت: نمايشگاه بينالمللي تورهاي خروجي COTTM 2010 تنها نمايشگاه تجارت متقابل و تورهاي خروجي در کشور چين است.
وي با بيان اين که اين نمايشگاه هر ساله به مدت سه روز در مرکز نمايشگاهي تجارت جهاني در شهر پکن برگزار ميشود، متذکر شد: نمايشگاه COTTM 2012 فروردينماه سال 91 به مدت 3 روز برگزار ميشود.
بيدي با اشاره به نگاه خاص ايران به کشور چين به عنوان بازاري مناسب براي جذب گردشگر اظهار داشت: سياست سازمان ميراثفرهنگي حضور فعال در تمامي رخدادهاي گردشگري است که در چين اتفاق ميافتد.
اين مقام مسوول در شرکت نمايشگاههاي ميراثفرهنگي و گردشگري 7 برابر شدن پروازهاي ميان ايران و چين را اقدامي مناسب در اين راستا دانست و گفت: اين مهم جمهوري اسلامي ايران را در رسيدن به اهداف خود ياري ميکند.
/115
انتهای پیام/